Naše služby a servis:
- vedení daňové evidence
- vedení účetnictví
- vedení personální a mzdové agendy
- poskytování daňového a účetního poradenství
- zastupování klientů na úřadech
- prodloužení termínu pro odevzdání daňového přiznání k dani z příjmů
Reakce našich zákazníků
- Dr. Marek - právnická kancelář
- Spolupráci s účetní firmou OK-Účetnictví si nemůže moje asistentka vynachválit.
- Pařízek - Software company
- Jsem rád, že mohu spolupracovat s firmou OK-Účetnictví. U nás ve firmě byl před vstupem OK-Účetnictví obrovský nepořádek v dokladech. Nyní je vše jak má být a firma má potřebné ekonomické zázemí.
Služby
Vedení daňové evidence
- vedení peněžního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení evidence hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku
- vedení evidence drobného dlouhodobého majetku
- zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
- pravidelná analýza hospodaření a daňového zatížení
- zpracování účetní závěrky, přehledu hospodaření
- zpracování daňového přiznání a příloh s tím souvisejících
- rekonstrukce daňové evidence
- zastupování na úřadech
- prodloužení termínu pro odevzdání daňového přiznání k dani z příjmů
Vedení účetnitví
- zaúčtování všech primárních účetních dokladů
- vedení účetního deníku, hlavní knihy účtů a pokladní knihy
- vedení knih pohledávek a závazků
- vedení evidence hmotného a nehmotného majetku včetně drobného
- předání měsíčního (čtvrtletního) účetního výkazu zisků a ztrát a rozvahy Vaší firmy
- kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur, včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví
- kontrola zálohových plateb v účetnictví
- zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
- zpracování roční závěrky a uzávěrky opět včetně daňového přiznání
- vyhotovení účetních výkazů a přílohy
- pravidelná podpora a dohled
- zastupování na úřadech
- rekonstrukce a kontrola účetnictví
- prodloužení termínu pro odevzdání daňového přiznání k dani z příjmů
Vedení personální a mzdové agendy
- registrace, přihlašování a odhlašování zaměstnanců na příslušných úřadech
- příprava a zpracování příslušných dokumentů a podkladů
- zpracování odvodů daní a pojištění, předání výplatních pásek
- zúčtování daně zaměstnancům
- vedení evidenčních listů důchodového pojištění
- vyhotovení mzdové a výplatní listiny pro finanční oddělení
- vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
- zpracování a předávání příkazů k úhradě měsíčních odvodů
- zastupování před úřady a při kontrolách jednotlivých úřadů (FÚ, SSZ, ZP, ÚP)
- zpracování DPP a DPČ
- vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti
- roční vyúčtování srážkové daně
- zpracování, vedení a archivace mzdových listů
Daně
- zpracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmů fyzických osob
- zpracování daně silniční
- zpracovná daně z nemovitosti a jiné